Du kallar mig svag, men det är du som är för stark.



Jag är en sådandär, som är ganska lätt att byta ut
Bara ersätta med någon annan, liksom göra slut
Såklart lindas det alltid in, sägs aldrig svart på vitt
Men ska du låta mig falla nu, så låt mig falla fritt

Jag vill inte fångas upp av dina lögner, dina ord
Men tänk på att du begår ett brott, ett slags mord
Då du i synonymer ber mig att lämna, bara gå
Men i slutändan är det du som överger mig ändå

Jag förstår inte varför jag alltid tar tillbaka dig
Kanske är det för att jag tror att du älskar mig
Men du är en sådandär, som aldrig ger mig några skäl
Älskade vännen, det är nog du som är min akilleshäl


.

Kommentarer
Postat av: Annika

om det är någon som inte går att byta ut så är det du.

2010-09-01 @ 16:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0