För inga fler blodådror behöver öppnas och tömmas nu.



Och du kan vara den bästa vän jag någonsin haft
Du ger mig vilja, du ger mig orsak, du ger mig kraft
Men det är så svårt att komma förbi din höga mur
Det kanske går att ta sig över, men jag vet inte hur

Ibland, under dina svaga stunder, så berättar du allt
Annars är det du säger lögn eller känslokallt
Jag vet ju hur du mår, där djupt in under huden
Men tanken att fråga dig är en tanke som är förbjuden

Så vännen, snälla öppna din hemliga ingång för mig
Så ska jag göra allt jag kan för att faktiskt hjälpa dig
Öppna upp nu, där ingen tidigare har fått träda in
Jag ska skydda dig från det som tränger sig ur ditt skinn


.



Kommentarer
Postat av: Annika

japp, galet bra helt enkelt!

2010-08-30 @ 08:04:54
Postat av: a

ååh du har alltid varit lika bra

2010-11-10 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0