För du skulle faktiskt Lyssna (och det skrämmer mig).

Och det finns tusen saker som
jag skulle vilja berätta för dig
För kanske skulle du inte förstå,
du skulle inte nicka och säga:
"Det blir bättre"

Du skulle bara förklara för mig
det som du kan förklara
Du skulle tipsa, ge råd och
kanske skulle du krama om mig
Inte för att jag vill bli omkramad,
utan för att jag behöver det

Det finns tusen saker som jag
skulle vilja berätta för dig, men
de fastnar alltid längst ut på
tungspetsen tills jag biter bort dem



.

Kommentarer
Postat av: annika

Nu har jag läst ikapp mig lite här, har inte haft internet på hundra år (eller fyra dagar, men det är ungefär samma sak!) så det var riktigt fint att få läsa lite av dina vackra ord igen



<3

2011-08-17 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0