Jag älskar dig villkorslöst, systra mi.

Dina hopsjunkna axlar vittnar om en för tung börda
Dina tårdrypande böner tycks då aldrig bli hörda
Dina kinder vars annat av tårar aldrig blivit berörda
Dina drömmar som i nattens oro tycks ligga förstörda

Jag ser dig, ser all din passion, ser att du brinner
Jag ser dig, ser din gnista som för var dag försvinner
Jag ser dig, ser hur tomheten dig om saknaden påminner
Jag ser dig, ser att du aldrig söker det som du finner

Jag finns här, så låt mig ta del av bördan att bära
Jag finns här, för alltid, på det kan jag faktiskt svära
Jag finns här, ty jag ser att du behöver nån som är nära
Jag finns här, jag lämnar dig inte för något, min kära



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0