Det knakar i fogen; hon har varit otrogen.

Kvar ligger rester från den ökända höstsorgen
Något skaver på insidan, liksom tar kål på en
Hon håller en hemlighet innanför bröstkorgen
Och jag försöker så desperat att slå hål på den
Men jag vill inte missa och slå sönder hennes hjärta
Jag vill inte missa och förlora henne för gott
Min nyfikenhet, misstänksamhet orsakar nog med smärta
Men jag vet, jag vet så väl att hon döljer nå't
Mina artärer brister när hon ler, det är inte äkta
Det ligger så många lögner på hennes smala läppar
Jag har fått bekräftat, mina farhågor var korrekta
Trots det håller jag henne kvar, vågar inte släppa
.
Kvar ligger rester från den ökända höstsorgen
Något skaver på insidan, liksom tar kål på en
Hon håller en hemlighet innanför bröstkorgen
Och jag försöker så desperat att slå hål på den

Men jag vill inte missa och slå sönder hennes hjärta
Jag vill inte missa och förlora henne för gott
Min nyfikenhet, misstänksamhet orsakar nog med smärta
Men jag vet, jag vet så väl att hon döljer nå't

Mina artärer brister när hon ler, det är inte äkta
Det ligger så många lögner på hennes smala läppar
Jag har fått det bekräftat, mina farhågor var korrekta
Trots det håller jag henne kvar, vågar inte släppa



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0