Strutsmentalitet.

Huvudet i sanden, under täcket,
gömmer mig för verkligheten som
har skurit för mycket i hud, som
har förstört för många bra planer
[k]Jag lärde mig aldrig att gå på
händer, så lät fötterna skava sönder
Lärde mig aldrig att stanna upp,
ta en paus, andas, jag bara malde på[/k]
Nu har jag tröttnat, nu blundar jag igen,
har liksom slutat att försöka hitta meningen,
vänder ut och in på mig själv, inte för att
hitta felet, utan för att fly undan problemen
.
Huvudet i sanden, under täcket,
gömmer mig för verkligheten som
har karvat i för många vener, som
har förstört för många bra planer

Jag lärde mig aldrig att gå på
händer, så lät fötterna skava sönder
Lärde mig aldrig att stanna upp,
ta en paus, andas, jag bara malde på

Nu har jag tröttnat, nu blundar jag igen,
har liksom slutat att försöka hitta meningen,
vänder ut och in på mig själv, inte för att
hitta felet, utan för att fly undan problemen



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0