Det är att du är du.

Det är att du viskar godnattvisor i mitt hår
Att du byter ut morgonångesten mot ett leende
Att dina fingrar vandrar över mig, bildar spår
Att du aldrig säger hejdå utan på återseende

Det är att du verkar bry dig som ingen annan
Att du inte tittar undan när du möter min blick
Att du vågar hålla handen och pussa mig på pannan
Att du verkar ta vara på minsta lilla ögonblick

Det är att du vill vara med mig vid varje tidpunkt
Att du ligger bredvid även när jag är sjuk och trött
Att du håller mig över ytan när allting känns tungt
Det är att du fortfarande är den bästa person jag mött


.

Kommentarer
Postat av: annika

japp, det här Är galet vackert!

2011-10-22 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0