För sist kysste du sönder vår vänskap.

Varsågod, du får sjunka in under min hud igen
Bara du lägger dig på rätt plats denna gång
För hur mycket du än försökte vara min vän
Så var förra gången [k]nothing but wrong[/k]
Förra gången så slutade allt i förtvivlat kaos
Nu vill jag ha dig någonstans [k]innanför[/k] bröstkorgen
Där tiden inte stannar om du trycker på paus
Där jag inte dras med när du dras in i höstsorgen
Låt varje tanke jag har få genomsyras av dig
Jag vill ha dig så nära att det nästan bränner
Men våga aldrig tro att du får kontrollera mig
Våga aldrig tro att vi är något mer än bara vänner
.
Varsågod, du får sjunka in under min hud igen
Bara du lägger dig på rätt plats denna gång
För hur mycket du än försökte vara min vän
Så var förra gången nothing but wrong

Förra gången så slutade allt i förtvivlat kaos
Nu vill jag ha dig någonstans innanför bröstkorgen
Där tiden inte stannar om du trycker på paus
Där jag inte dras med när du dras in i höstsorgen

Låt varje tanke jag har få genomsyras av dig
Jag vill ha dig så nära att det nästan bränner
Men våga aldrig tro att du får kontrollera mig
Våga aldrig tro att vi är något mer än bara vänner


.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jädrar. träffsäkert.

2011-10-03 @ 00:21:40
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Em

Helt underbart vacker!!!<3

2011-10-04 @ 12:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0