Mer än, fastän.

Du kan vila dina lockar
mot min axel,
det är okej
även om dina kindben
skaver lite mot mitt bröst

Det finns ett band mellan oss,
inget samband, men ändå,
ett band som ingen förstår,
inte ens vi, eller hur?

För du vet, jag smälter lite
när du pratar din knackiga
högstadiefranska och jag
tror du tävlar med solen om
vem som kan skina, värma mest
du vinner, game over

Men trots det så är vi
lite för rätt, lite i otakt,
vi har så många skarvar
på fel ställen, vi matchar
inte riktigt så som
match punkt com lovar

fast i botten av alla dessa skarvar
så älskar jag dig mer än


.

Kommentarer
Postat av: rebecka

gud så fint<3

2011-09-04 @ 12:37:52
Postat av: Em

<3 på den här

2011-09-21 @ 08:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0