Du har lyckats övertala mig att för dig är jag absolut ingenting.

För mig är du ett utropstecken,
ett kaos i fast, konkret form

Du gör så ont att jag domnar bort
och jag känner ingenting,
jag älskar dig lika mycket
som du säger att du hatar mig,
men jag vill bara bort

Jag har bara försökt att
rädda dig, kanske har jag
bara förstört dig, mest har
jag nog förstört mig själv

Mest ont gör det att jag vet
att vi har haft våra solskensstunder
i total lycka, mest ont gör det
att jag vet att din kärlek håller mig
i ett fullkomligt järngrepp, men ditt hat
får mig att glida längre och längre bort

För mig är du ett frågetecken,
förvirringens mest sammanbitna ansikte

och det gör så jävla ont att älska dig



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0