För kanske är det trasigt.

Du andas frost mot min panna
och runt oss exploderar himmelen
Du vill gå, men jag vill stanna,
vara kvar i den här förnimmelsen
Du vänder dig, tänder en cigarett,
en utan filter, du inhalerar
Jag som trodde jag fått en fribiljett,
men du sluter dig, du blockerar
Vad är det som har hänt dig?
Vad är det jag inte får veta?
Jag har inte alltid känt dig
och jag vet inte var jag ska leta
I dina ögon finnes inga svar,
och du tystnar så fort jag frågar
När du ber mig gå vill jag stanna kvar,
men jag vet inte längre om jag vågar
Du andas frost mot min panna,
sedan ber du mig att gå
Men jag vill bara stanna
och höra ditt hjärta slå
.
Du andas frost mot min panna
och runt oss exploderar himmelen
Du vill gå, men jag vill stanna,
vara kvar i den här förnimmelsen

Du vänder dig, tänder en cigarett,
en utan filter, du inhalerar
Jag som trodde jag fått en fribiljett,
men du sluter dig, du blockerar

Vad är det som har hänt dig?
Vad är det jag inte får veta?
Jag har inte alltid känt dig
och jag vet inte var jag ska leta

I dina ögon finnes inga svar,
och du tystnar så fort jag frågar
När du ber mig gå vill jag stanna kvar,
men jag vet inte längre om jag vågar

Du andas frost mot min panna,
sedan ber du mig att gå
Men jag vill bara stanna
och höra ditt hjärta slå


.

Kommentarer
Postat av: annika

Så otroligt vackert du skriver.

2012-01-02 @ 15:27:12
Postat av: rebecka

himla fint skrivet!

2012-01-03 @ 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0